صوت | برکات نیکی به والدین برای دعاکنندگان حضرت بقیه‌الله(عج)
کد خبر: 3998011
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

صوت | برکات نیکی به والدین برای دعاکنندگان حضرت بقیه‌الله(عج)

به گفته صاحب مکیال‌المکارم همه آثاری که بر نیکی به پدر و مادر مترتب است، برای دعاکنندگان حضرت بقیه‌الله(عج) نیز وجود دارد، زیرا امام پدر واقعی مؤمنان است.

صوت | برکات نیکی به والدین برای دعاکنندگان حضرت بقیه‌الله(عج)به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن سبط الشیخ در ادامه بیان فواید دعا برای حضرت ولی‌عصر(عج) بر اساس کتاب مکیال‌المکارم، گفت: یکی از راه‌های ورود به بهشت، نیکی به والدین است و برکات فوق‌العاده‌ای نصیب نیکی کننده به والدین می‌شود. تمام آثاری که بر نیکی به پدر و مادر مترتب است، برای دعاکنندگان حضرت بقیه‌الله(عج) نیز هست، زیرا امام پدر واقعی مؤمنان است.

امام حسن عسکری(ع) فرمودند: حق ما بر شما بالاتر از پدر و مادر است چون ما شما را از جهنم نجات می‌دهیم اگر از ما اطاعت کنید. ابدیت شما در گرو محبت ماست. هر کس بخواهد سکرات بر او‌ آسان شود، به والدین خود بر و نیکی کند و به صله رحم اهمیت دهد یاد آنها بعد از مرگ هم مهم است. این برکات برای نیکی به پدر نسبی است، اگر برای پدر حقیقی خود قدمی برداشتی و فرمان او را اطاعت کردی، چه می‌شود؟ تمام آن برکات به اشد مراتب نصیب فرد می‌شود.

کد
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha